Inspirace do výuky
Hlavním posláním Centra robotiky je rozvoj polytechnického vzdělávání. Jsme klíčovým partnerem škol pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, zavádění moderních trendů a využívání digitálních technologií ve výuce.
Plzeňské školy celkově patří díky podpoře technického vzdělávání ze strany města mezi nejlépe vybavené školy v ČR. Mají skvěle vybavené a servisované počítačové učebny, interaktivní panely, iPady, roboty, experimentální sady PASCO a další digitální technologie. Jako součást Správy informačních technologií města Plzně navazujeme na servis a materiální podporu, které jim naše organizace poskytuje. Centrum robotiky zajišťuje vzdělávání a metodickou podporu pedagogům, kteří se rozhodnou tato zařízení do své výuky zapojit.
Těší nás, že si město, ředitelé škol i pedagogové uvědomují důležitost informatického vzdělání dětí. Ještě více si vážíme aktivních učitelů, kteří se na tvorbě materiálů podílí, a snaží se tak šířit své osvědčené aktivity dál. Roboti a digitální technologie se tak stále častěji stávají součástí běžné výuky. Žákům tak pomáháme naučit se pracovat s technologiemi, které budou nedílnou součástí jejich dalšího vzdělávání a budoucího zaměstnání.
Rozhovor - posílání zpráv
Předmět:
Český jazyk, Informatika,
Třída: 2, 3, 4, 5,
Technologie:
iPad, ScratchJr,
Bludiště - ScratchJr
Předmět:
Informatika,
Třída: 3, 4, 5,
Technologie:
iPad, ScratchJr,
Ledové království
Předmět:
Český jazyk, Fyzika, Prvouka, Výtvarná výchova, Technická výchova, Přírodověda/Přírodopis,
Třída: MŠ, 1, 2, 3, 4, 5,
Technologie:
bez technologií,
Pohádka o veliké řepě
Předmět:
Český jazyk, Fyzika, Informatika, Výtvarná výchova,
Třída: MŠ, 1, 2, 3, 4, 5,
Technologie:
bez technologií, Bee-Bot/Blue-Bot,
Liška obecná s Ozobotem
Předmět:
Informatika, Matematika, Přírodověda/Přírodopis,
Třída: 4, 5,
Technologie:
Ozobot,
Rýsování s Ozobotem
Předmět:
Informatika, Matematika, Tělesná výchova,
Třída: 3, 4,
Technologie:
Ozobot,
Vyjmenovaná pohádka
Předmět:
Český jazyk,
Třída: 3, 4,
Technologie:
Bee-Bot/Blue-Bot,
Rizikové chování
Předmět:
Informatika,
Třída: 4, 5, 6,
Technologie:
iPad,
Ozobot v lesním bludišti
Předmět:
Informatika, Výtvarná výchova, Robotika,
Třída: 2, 3, 4, 5,
Technologie:
Ozobot,
Houby
Předmět:
Přírodověda/Přírodopis,
Třída: 6,
Technologie:
iPad, Online nástroj, Interaktivní panel/tabule,
Rovnice s neznámou ve jmenovateli
Předmět:
Matematika,
Třída: 9,
Technologie:
iPad,
Záporná čísla
Předmět:
Matematika,
Třída: 7,
Technologie:
Ozobot,
Marti-storky (střed a kružnice)
Předmět:
Informatika, Matematika,
Třída: 6, 7, 8, 9,
Technologie:
bez technologií,
Vyžeň vetřelce
Předmět:
Český jazyk,
Třída: MŠ,
Technologie:
Interaktivní panel/tabule,
Setkání s Marťanem
Předmět:
Český jazyk,
Třída: MŠ,
Technologie:
Interaktivní panel/tabule,